Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:45:01+01:00
Chrzest jest dla mnie mianowaniem jako dziecko boże. Bogu bardzo dziękuję za wybranie i staram się robić same dobre uczynki , modlić się i uczestniczyć w nabożeństwach i mszach swiętych
1 1 1
2010-02-03T21:45:32+01:00
Chrzest to dla mnie Boże słowa, które wskazują mnie jako jego dziecko umiłowane i przez sakrament ten On to pieczętuje.Odpowiadam mu szczerze wyznając swą wiarę i żyjąc według jego wskazówek i przykazań.
1 1 1
2010-02-03T21:48:39+01:00
Chrzest św. jest rzeczą za którą serdecznie dziękuję moim rodzicom, bo dzięki nim mogłem uczestniczyć w przyjęciu tego wspaniałego sakramentu. Dziękuję Panu Bogu za to, że przyjął mnie do "rodziny" chrześcijan.

:))
2 3 2