Odpowiedzi

2010-02-03T21:44:42+01:00
Moralz tej ksiazki jest taki zeby ufac innym i nie rezygnowac z marzen
3 3 3
2010-02-03T21:45:39+01:00
Nie warto obrazac sie na kogos bez szczegulnej przyczyny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:59:24+01:00
Ania z Zielonego Wzgórza to postać pełna życia i wyobraźni. Idąca naprzód z weielką pasją i fantazją. Ania była osobą o urodzie nie pięknej. Miała włosy koloru marchewki, była chuda, miała piegi, nie byłą dobrze wychowana, pochodziłą z sierocinca. A i tak zaszła bardzo daleko
Morał, który można wyciągnąc jest taki że nie ważny jest wygląd, maniery. Najważniejsza rzeczą w życiu jest to żeby iśc z radością i z bananem na twarzy przez zycie.





pozdrawiam i polecam się na przyszłośc ;-)
4 4 4