Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T21:51:16+01:00
*Tworzenie sił lotniczych Luftwaffe
*rozbudowa niemieckiej marynarki wojennej
*dynamiczny rozwój zmniejszył bezrobocie
*Niemcy zdobyli Nadrenię i Austrię
*Niemcy podporządkowały sobie Czechosłowację
2010-02-03T21:52:12+01:00
-urząd Fuhrera
-dominujaca jedna partia NSDAP
- ustawy Norymberskie z 1935 roku przeciwko Żydom
-formacje SA i SS
- rozwój militaryzmu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:52:37+01:00
- zmiana nazwy państwa na III Rzesza
- obowiązek wstępowania młodzieży do bojówek (Hitlerjundgend)
- stworzenie gestapo
- stworzenie SS i SA
- zwiększenie armii
- rozwój przemysłu militarnego
- zmniejszenie bezrobocia
- wprowadzenie robót publicznych
- obowiązek powszechnej służby wojskowej
- przyłączenie Austrii do III Rzeszy
- przyłączenie Czechosłowacji do III Rzeszy
- nakazanie noszenia opaski z gwiazdą Dawida dla Żydów
- pozbawienie praw obywatelskich wszystkich ludzi, którzy nie są Niemcami
- rozwój sił lotniczych i podwodnych