Potrzebuje pomocy:
Oto zadanie daje 25 pkt!!!
Poniżej ogłoszenia...Która działka ma najniższą cene za 1m2?

Og 1 Działka 12a cena 131 000 zł
Og 2 Działka 6,5ha cena 425 tys zł
Og 3 Działka 64a cena 350 000 zł

...ZA KAZDE ROZWIĄZNIE NAWET ZŁE DZIĘKUJE...

3

Odpowiedzi

2010-02-03T21:46:08+01:00
Og 3 Działka 64a cena 350 000 zł
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:48:52+01:00
Og 1 Działka 12a cena 131 000 zł
12a = 1200m kw

131 000 : 1200 = 109,16zł/mkw

Og 2 Działka 6,5ha cena 425 tys zł
6,5ha = 65000m kw
425000 : 65000 = 6,54zł/mkw

Og 3 Działka 64a cena 350 000 zł
64a = 6400mkw

350 000 : 6400 = 54,69zł/mkw

Najniższa cenę za m2 ma działka nr 2.
1 5 1
2010-02-03T21:51:08+01:00
1 działka 131000:12=10917 1ar=10917zł
2 działka 6,5ha=650a 425000:650=654 1ar=654zł
3 działka 350000:64=5469 1 ar=5469zł

najniższą cene ma działka 2.

(zamienianie na m² nie jest konieczne)
1 5 1