Odpowiedzi

2010-02-03T21:53:46+01:00
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

Drogi panie Scroog`u chcę życzę panu miłości w ciepłym rodzinnym gronie.
By spędził ten dzień Pan bardzo radośnie. By miłość zagościła w pańskim sercu.



....................
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:54:08+01:00
Drogi Scrooge'u!

Cieszę się wspólnie ze swoją rodziną, że zmieniłeś się na lepsze!

Z tego powodu, jak co roku życzę Ci:
Wszystkiego najlepszego!

Niech wszystkie twoje marzenia pomyślnie się spełnią i niech Bóg da błogosławieństwo na przyszłe lata dla Ciebie, twojej firmy i pracowników.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
1 1 1
2010-02-03T21:55:26+01:00
Drogi Scrooge'u !
Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć Ci dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, a także ciepła i miłości. Mam nadzieję, że zmienisz swój stosunek co do świąt Bożego Narodzenia i ujrzysz swą rodzinę w dobrym świetle.
2 3 2