Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-07T16:46:58+02:00
Pierwotniaki poruszają się ruchem ameboidalnym.
Odżywianie-dostarczanie niezbędnych składników oranizmowi
Rozmnażanie- wydawanie potomstwa
Poruszanie sie- przemieszczanie sie z miejsca do miejsca
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T17:34:31+02:00
Odp; Pierwotniaki poruszają się ruchem ameboidalnym.
Odżywianie-dostarczanie niezbędnych składników oranizmowi
Rozmnażanie- wydawanie potomstwa
Poruszanie sie- przemieszczanie sie z miejsca do miejsca.
7 4 7