Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T22:00:40+01:00
X- liczba dobrych odpowiedzi
y- liczba złych odpowiedzi

x+y=15
3x-y=33

x+y+3x-y=15+33
4x=48 |:4
x=12

Odp: Ta osoba zaznaczyła 12 dobrych odpowiedzi.
1 1 1
2010-02-03T22:00:46+01:00

x - il. dobrych odp.
y - il. złych odp.

x+y=15
3x-y=33

x=15-y
3(15-y)-y=33

45-3y-y=33
-4y=-12
y=3

x=15-3
x=12

x=12
y=3

Osoba, która otrzymała 33 punkty, zaznaczyła 12 odp. prawidłowo
1 5 1