Odpowiedzi

2010-02-03T22:10:43+01:00
Teza to oznajminie tematu np.: "Języki obce są potrzbne dla człowieka"

hipoteza to własny wybór tematu np.: "CZY Jezyki obce sa potrzebne dla człowieka"
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T22:11:38+01:00
Hipoteza to nie piszesz swojego zdania.
np. Miłość odgrywa ważną rolę w życiu każdego człowieka.
No, a potem argumenty.

Teza to np. Moim zdaniem miłość to piękne uczucie. No, i potem argumenty.

Powodzenia przy pisaniu rozprawki ;]
1 1 1