Przetłumacz na polski:
-In shops , there aren't
-people began to change their
-the more experienced you are
-becoming well-educated isn't
-most young people don't suffer
-the text gives particular
--In shops , there aren't many things for young people to buy
-people began to change their opinion about young people in the 1960s.
-the more experienced you are , the fewer inhibitions you have
-becoming well-educated isn't difficult but it can be expensive
-most young people don't suffer from the stress of modern life
-the text gives particular suggestions how to help young people
proszę o pomoc


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T22:17:55+01:00
-W sklepach, nie są
-ludzie zaczęli się zmieniać
-bardziej doświadczonych jesteś
-staje wykształconych nie jest
-większość młodych ludzi nie cierpi
-tekst daje szczególności
- W sklepach, nie ma wielu rzeczy dla młodych ludzi do kupowania
-ludzie zaczęli na zmianę opinii na temat młodych ludzi w 1960 roku.
-bardziej doświadczony jesteś, masz mniej zahamowań
-staje wykształconych nie jest trudne, ale może to być kosztowne
-większość młodych ludzi nie cierpi z powodu stresu codziennego życia
-tekst daje szczególności wskazówek, jak pomóc młodym ludziom
2010-02-03T22:18:30+01:00
W sklepach, nie są
-ludzie zaczęli się zmieniać
-bardziej doświadczonych jesteś
-staje wykształconych nie jest
-większość młodych ludzi nie cierpi
-tekst daje szczególności
- W sklepach, nie ma wielu rzeczy dla młodych ludzi do kupowania
-ludzie zaczęli na zmianę opinii na temat młodych ludzi w 1960 roku.
-bardziej doświadczony jesteś, masz mniej zahamowań
-staje wykształconych nie jest trudne, ale może to być kosztowne
-większość młodych ludzi nie cierpi z powodu stresu codziennego życia
-tekst daje szczególności wskazówek, jak pomóc młodym ludziom
2010-02-03T22:20:48+01:00
- w sklepach nie ma wielu rzeczy do kupienia dla mlodych ludzi.
-ludzie zaczeli zmieniac swoje zdanie o młodych ludziach w latach 60 tych.
- im bardziej jesteś doświadczony, tym mniej masz przeszkód
- stanie się wyedukowanym człowiekiem nie jest trudne, ale może dużo kosztować.
- wielu młodych ludzi nie jest w stanie poradzić sobie ze stresem współczesnego życia
- tekst daje jasne wskazówki jak pomagać młodym ludziom