Odpowiedzi

2010-02-03T22:19:53+01:00
Gwatemala - Gwatemala
Gwadelupa - Basse-Terre
Sri Lanka - Kolombo
Mongolia - Ułan Bator
Azerbejdżan - Baku
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T22:20:24+01:00
Gwatemala - Gwatemala
Gwadelupa - Basse-Terre
Sri Lanka - Kolombo
Mongolia - Ułan Bator
Azerbejdżan - Baku
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T22:21:47+01:00
gwatemail- gwatemail
basse-terre - gwadelupa
sri lanka-adm. Kolombo, konst. Sri Dźajawardanapura Kotte
azerbejdzanu-baku
mongolii-ułan bator

prosze :)