Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T22:23:37+01:00
X(4x+9)=0

x=0 lub 4x+9 =0
x=0 lub 4x=-9
x=0 lub x= - 9/4
x=0 lub x= -2,25
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T22:23:49+01:00
4x²+9x=0 / -9x
4x² = -9x / :4
x² = -2,5 x
x= -0,5
2010-02-03T22:26:02+01:00
4x²+9x=0
Delta = b²-4ac
delta=81-0
delta=81
pierw.z delty = 9

/ - kreska ułamkowa
x1=-9-9/8
x1=-18/8
x1=-9/4
x1=2i1/4

x2=-9+9/8
x2=0/8
x2= 0