Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T22:33:34+01:00
Skorupa ziemska- część litosfery odgraniczona od góry atmosferą i hydrosferą, a od dołu górną warstwą płaszcza ziemi.
Litosfera- zewnętrzna powłoka Ziemi.

Skorupa Ziemska wchodzi w skład litosfery. Litosfera ma 70-80 km grubości, a skorupa ziemska 10-70 km.

Odpowiedź nie jest przepisana bezmyślnie z internetu. Nauczyciel się nie skapnie xD
63 4 63
2010-02-03T23:40:31+01:00
LITOSFERA to zewnętrzna najbardziej sztywna powłoka kuli ziemskiej sięgająca do głębokości około 80 do 150km.
Skorupa ziemska najbardziej zewnętrzna powłoka kuli ziemskiej otoczona na powierzchni przez atmosferę i hydrosferę
34 3 34