Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T22:53:09+01:00
Przyczyny:
*narkotyki
*pojedynki
*kłótnie
*alkochol
*chęć bycia najlepszym
*chęć wzbudzania szacunku
*a nawet dla czystej zabawy

Skutki:
*wszelkiego rodzaju obrażenia cielesne
*wzbudzanie strachu u inych
*zepsuta reputacja
*kłótnie i porachunki z innymi
*wzbuszanie niechęci i odrzucenia
1 5 1
2010-02-03T22:57:57+01:00
Przyczynami przemocy ze strony mlodziezy:
- Destruktywne grupy rówieśnicze
- alkoholizm w rodzinie
trudnosci materialne
Telewizja
Gry komputerowe
Narkomania
Rozbicie rodziny, brak kontaktu ze szkołą, niewydolność wychowawcza rodziny
Agresja w rodzinie, znęcanie się nad dziećmi, brak akceptacji, patologia
Zaburzenia emocjonalne, wady rozwojowe
Zemsta za zbyt niskie oceny, poczucie skrzywdzenia.

skutki:
- przemoc fizuczna jak i psychiczna
- brak kontroli nad emocjami
- klotnie

1 5 1