Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T22:48:12+01:00
- uczestniczy w przebiegu wielu procesów przemiany materii,
- stanowi środek transportu wewnątrzustrojowego oraz środowisko niezbędne do usuwania końcowych produktów metabolizmu i metabolitów szkodliwych.
-potrzebna człowiekowi np. do mycia naczyń, do picia
- potrzebna w hydroelektrowniach
podstawowe potrzeby człowieka - hodowla ryb, rybołóstwo
70 1 70
2010-02-03T22:52:19+01:00
1) potrzebna do upraw rolnych, hodowli
2) uczestniczy w przebiegu wielu procesów przemiany materii
3) spożywanie jej dla zdrowia i uzupełniania naszych płynów w organiźmie
4) usuwa zbędne produkty przemiany materii
5) wykorzystanie w celach spożywczych, higienicznych i sanitarnych oraz w gospodarstwie domowym
34 4 34