Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T23:08:17+01:00
Szybkość w ruchu jednostajnym v = s / t
Długość fali l = v · T = v / f wzory przekształcone do długości fali v = l / T,v = l · f
Częstotliwość;f = 1 /T,T = 1 / f
okres drgań wahadła matematycznego T=2π√1/g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T23:08:42+01:00
T = t ( kreska ułamkowa ) m - wzór na okres
v (kreska ułamkowa ) f - wzór na długość fali
v=s ( kreska ułamkowa ) t - wzór na prędkość
f = 1 ( kreska ułamkowa ) T - wzór na czestotliwość