Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T23:10:56+01:00
Proste ι i κ są równoległe i l: 4x -2y + 1 = 0 , k: y=ax + b.

-2y=-4x-1 /:(-2)
y= 2x+1/2

gdy proste są równoległe mają taki sam współczynnik kierunkowy czyli a = 2
1 5 1
2010-02-03T23:11:21+01:00
4x-2y+1=0
-2y=-4x-1 /:(-2)
y=2x+1/2
y=ax+b

proste są równoległe gdy mają taki sam współczunnik kierunkowy a
więc a=2

odp.D jest prawidłowa
2010-02-03T23:13:29+01:00
Proste ι i κ są równoległe i l: 4x -2y + 1 = 0 , k: y=ax + b.
wzór: y=ax+b
4x-2y+1=0
-2y=-4x-1 /:(-2)
y=2x+1/2
Wówczas:
D. a=2