Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T23:23:44+01:00
0,009 cm2 = 9 mm2
0,7ha = 7 000 m2
0,0 00002 km3 = 200 m3
7000 km3 = ............................ a - tu jest błąd, gdyż ary to metry kwadratowe, a przed myślnikiem są kilometry sześcienne
2010-02-03T23:24:12+01:00
0,009 cm2 = 0,9 mm2
0,7ha = 7000m2
0,0 00002 km3 = 2000 m3
7000 km3 = a ???

czy ten ostatni przykład dobrze zapisałaś ?
nie da rady zamienic objetości na powierzchnie