Odpowiedzi

2010-02-03T23:44:27+01:00
X(kwadrat)=6(kwadrat)+2(kwadrat)
x(kw)=36+4
x(kw)=40
x=2pierwiastki z 10
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T23:45:43+01:00
Dany jest odcinek o końcach A=(-4,-6), B=(2,-4).
A= (xa,ya) B= (xb,yb)


/AB/ = pierwiastek (xb-xa)do kwadratu + (yb-ya) do kwadratu

/AB/ = pierwiastek (2-(-4))do kwadratu +(-4-(-6)) do kwadratu
/AB/=pierwiastek (2+4) do kwadratu + (-4+6 ) do kwadratu
/AB/= pierwiastek 6 do kwadratu + 2 do kwadratu
/AB/ = pierwiastek 36+4
/AB/ = pierwiastek 40
AB/ = pierwiastek 4*10
/AB/ =2 pierwiastki z 10

2 5 2
2010-02-03T23:53:28+01:00
A(x1=-4 a y1=-6) B(x2=2 a y2=-4)
korzystamy ze wzoru na długość odcinka
(AB)do kwadratu= (x2 -x1)do kwadratu +(y2 -y1)do kwadratu
Ab2=(2+4)2 +(-4+6)2
AB2=36+4
AB2=40
AB=2 pierw z 10
1 5 1