Odpowiedzi

2010-02-03T23:46:19+01:00
Nazywam się Jan Kowalski. Mieszkam w Warszawie. Interesuję się filmami, sportem i komputerami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T23:52:07+01:00
Nazywam się Jan Kowalski i mam 18 lat. Mieszkam w niewielkiej miejscowości Pacanów. Interesuję się muzyką, aktorstwem i piosenkarstwem.
2010-02-04T00:10:36+01:00
Nazywam się Anna Nowak i mam 10 lat. Mieszkam w Krakowie i tam uczęszczam do szkoły podstawowej. Interesuję się muzyką i tańcem.