1.Wyjaśnij co umożliwia Mechanizm Ole
2.Omów na przykładzie jak osadzić rysunek w dokumencie tekstowym i jak go się modyfikuje.
3.Omów na przykładzie jak wstawić do dokumentu tekstowego braz z zachowaniem połączenia z plikiem źródłowym i w jaki sposób modyfikuje się tak wstawiony rysunek

2

Odpowiedzi

2010-02-04T08:17:09+01:00
1.Mechanizm OLE umożliwia tworzenie uniwersalnych obiektów pisanych w dowolnych językach programowania i wielokrotne ich wykorzystanie przez różne aplikacje.
2.W menu wstawiania obrazu, obok przycisku WSTAW naciskamy na strzałkę i wybieramy "Połącz z plikiem".
3.Nie wiem
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:47:33+01:00
1.W systemie Windows wprowadzono mechanizm łączenia i osadzania obiektów- OLE, co znacznie pomaga w tworzeniu dokumentów zawierających inne dokumenty lub ich fragmenty przygotowane w różnych programach. Wykorzystując mechanizm Ole można np. wstawić rysunek utworzony w edytorze grafiki do dokumentu utworzonego w edytorze tekstu.

2.W menu znajduje się wstawiania obrazu,gdzie przy przycisku "wstaw" należy nacisnąć na strzałkę, a następnie wybrać- "Połącz z plikiem".
6 4 6