Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T07:44:07+01:00
4x - 25 = 7
4x=25+7
4x=32/4
x=8

9z + 4 = 40
9z=40-4
9z=36/9
z=4

3y - 8 = -5
3y=8-5
3y=3/3
y=1
9 4 9
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T07:45:47+01:00
4x - 25 = 7
4x=7+25
4x=32/4
x=8
9z + 4 = 40
9z=40-4
9z=36/9
z=4
3y - 8 = -5
3y=-5+8
3y=3/3
y=1
6 2 6
2010-02-04T07:48:51+01:00
4x - 25 = 7
25+7=4x
32=4x/4
x=8

9z + 4 = 40
40-4=9z/9
z=4

3y - 8 = -5
3y= -5+8
3y=3/3
y=1
5 2 5