Odpowiedzi

2010-02-04T08:27:42+01:00
Ja sądzę, że ubiór człowieka w 2500 będzie wyglądał tak jak kawałek metalu.
Uważam, że będzie to ubiór ciekawy, jednakże nie wygodny.
Kobiety będą nosiły żelazne sukienki, a mężczyźni garnitury.
Wszyscy tez będą mieć kolorowe włosy, np. żółto-różowe.
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T08:40:26+01:00
Opis stroju ,,Przybysza z innej planety''
Opisuje postac fantastyczna. Stroj tej osoby jest troszke poza ziemski.
Chelm kosmonalty (przybysza) jest owalny wyglada jak jajko. Kombinezon jest duzy. Niebieski kolor, ktory ozabia kombinezon. Grubosc kombinezon to 10 cm. W kosmosie jest to potrzebne, poniewaz proznia, ktora jest w kosmosie moglaby sie dostac do stroju. Dlatego jest taki potrzebny. Rekawice maja 5 otwrow na palce. Niebieskobialy kolor, ktory ozdabia rekawiczki. Buty sa duzych rozmiarow. Suwak jest z tylu butow, gdyz nie bedzie on przeszkadzac astronaucie.
Wedlug mnie kostium taki jest potrzebny, gdyz astronauta ma wiele planet do zwiedzenia mn.i. ta dziwna planete.
5 4 5
2010-02-04T11:29:28+01:00
No więdz mógłby to być jakiś robot lub kosmita, na zielono. przylatuje ufo itp. i mówi jak marsjanin. no ale do rzeczy: miałby srebno zielono zbroje, która była by b.ciężka, a np. kobieta była by ubrana w "ciuchy" z tego samego tworzywa w kształcie figur geometrycznych. np. spódnica jakiś trójkąt, a bluzka prostokąt, a do tego kapelusz w kształcie koła ;DDDDDDDDDDDDDDDDD
2 2 2