Odpowiedzi

2010-02-04T08:37:11+01:00
Bardzo lubię zapachy cytrynowe. Kojarza mi się one z domem, ponieważ moja mama kupuje masę odświeżaczy powietrza o tym zapachu.
Bardzo lubię również zapach oliwki dla dzieci, ponieważ kojarzy mi się ona z przytulnością mojego domu.
31 4 31
2010-02-04T08:37:49+01:00
Zapachy, które kojażą mi się z domem to najczęśćciej potrawy, które przyżądza moja mama i babcia.
105 2 105
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T08:38:07+01:00
Jest to zapewne zapach pieczonego chleba, który unosi się w całym domu.
Kolejnym zapachem jest zapach rosołu, bulgocącego na gazie. Warzywa pachną w całym mieszkaniu.
Bigos ma bardzo charakterystyczny zapach, który czuć nawet w korytarzu.
Czosnek - mama używa go do większości potraw i zawsze będzie kojarzył mi się z domem.
Kawa - w moim domu rodzice czesto ją piją, dlatego jak tylko wyczuwam zapach kawy, myślę o rodzicach.
41 4 41