Odpowiedzi

2010-02-04T09:19:48+01:00
P=10²cm
p=100cm²
Obw= 4 x 10
Obw= 40 cm
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T09:21:19+01:00
P = A * H
P = 10 * 10
P = 100

L =4 * A
L = 4 * 10
L = 40

P = 1/2 * e * f

Ponieważ e = 10 cm (to ta krótsza przekątna) oraz P = 100 cm^2 więc masz:

100 cm^2 = 1/2 * 10 cm * f
100 cm^2 = 5 cm * f
f = (100 cm^2) : (5 cm) = 20 cm

Odp. Przekątne w tym rombie mają długość 10 cm i 20 cm.

1 5 1