Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T08:53:48+01:00
2010-02-04T08:56:46+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Prędkośc w ruchu prostoliniowym
v=s/t
v=18/6 [m/s]
v=3 m/s
1 4 1