Odpowiedzi

2010-02-04T08:53:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T08:53:53+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Droga w ruchu prostoliniowym
s=v*t
s=8*4 [m/s*s]
s=32m