Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T08:57:16+01:00
Pozytywne: głosowanie tajne, gdzie przeważała większość głosów, więc ten, który został wypędzany, nie wiedział kogo za to obwiniać, więc ludzie nie bali się głosować.
Negatywne: Łatwo było przekupić kogoś, by głosował w określony sposób
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T08:57:18+01:00
Pozytywne: było to głosowanie tajne, gdzie przeważała większość głosów, więc ten, który został wypędzany, nie wiedział kogo za to obwiniać, więc ludzie nie bali się głosować.
Negatywne: ŁĄtwo było przekupić kogoś, by głosował w określony sposób.