Odpowiedzi

2010-02-04T09:26:53+01:00
24h-86400sekund

24×3600=86400

2mm-1s
xmm-86400s

x=2mm×86400 / 1s
x=172800mm

odp. w ciągu doby slimak o prędkości 2mm/s może pokonac odległość 172800mm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T09:30:38+01:00
1 doba=24h=86400s
86400s×2mm/s=172800mm=172,8m


W ciągu doby pokona 172,8m.
2010-02-04T09:33:05+01:00
1h = 3600s

doba ba 24h więc

3600 * 24 = 86400s

V = s/t s = V * t

s = 86400s * 2mm = 172800mm = 17280cm = 172.8m