Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T09:27:31+01:00
Każdy bezsens ma swój sens, bo gdyby nie miał sensu to by był bezsensu.
1 5 1
2010-02-04T09:34:19+01:00
Sens. Chcę iść do góry,
Aby się wynieść z tej dziury.
Tam me natchnienie da wyraz życiu
A bezsens tkwienia zniknie w ukryciu.
Wieś ta nie daje mi ambicji
Tkwię w niej bez sensu, bez intuicji.
Sens życia widzę, choć jest daleko.
Bezsens siedzenia niesie się za rzeką.
Tkwię tutaj ciągle, szukajac pomocy.
Myślę, nurtuje mnie myśl, czekam do nocy.
Tam, daleko, za górą i rzeką
Istnieje sens mojego życia.
I choć jest daleko
Zdobędę tą górę, tą rzekę, ten las.
I pokaże wam, że stać na to i was!
1 3 1