Odpowiedzi

2010-02-04T09:53:25+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
153/x=3/5
153*5=3x
x=255---tyle stron liczy cała książka
więc
255-153=102
Zdecydowanie odp.D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T09:59:30+01:00
Cała książka-x
3/5x=153
x=153÷3/5
x=255
255-153=102

Odp. d) 102 strony
2 5 2