Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T10:24:18+01:00
1. Wyraź
a ) w metrach
2km=2000m
3,2km=3200m
0,27km=270m
5,02km=5020m

b ) w centymetrach
5m=500cm
0,3m=30cm
20,07m=2007cm
0,015m=1,5cm

c) w milimetrach
7,08dm=708mm
0,67m=670mm
14cm=140mm
0,065cm=0,65mm

d) w metrach
25cm=0,25m
89,3cm=0,893m
1200mm=0,12m
347cm=3,47m

licze na naj ;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T10:30:32+01:00
1.a) 2km=2000m
3,2km=3200m
0,27km=270m
5,02km=5020m

b)5m=500cm
0,3m=30cm
20,07m=2007cm
0,015m=1,5cm

c)7,08dm=708mm
0,67m=670mm
14cm=140mm
0,065cm=0,65m

d)25cm=0,25m
89,3cm=0,893m
1200mm=1,2m
347cm=3,47m


1 5 1
2010-02-04T10:33:36+01:00
A) 2km=2000m
3,2km=3200m
0,27km=270m
5,02km=5020m

b)5m=500cm
0,3m=30cm
20,07m=2007cm
0,015m=1,5cm

c)7,08dm=708mm
0,67m=670mm
14cm=140mm
0,065cm=0,65m

d)25cm=0,25m
89,3cm=0,893m
1200mm=1,2m
347cm=3,47m