Odpowiedzi

2010-02-04T10:54:35+01:00
Ludzie porozumiewają się nie tylko słowem także gestem porozómieć można się nawet bez słow wystarczy patrzec na siebie i wtedy z uczuć można otkryć
57 4 57
dlaczego tak krótko
thx za pomoc i że takie krótkie bo nie chce mi się dużo pisać ;)
dziena
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T11:40:17+01:00
Moim zdanie, ludzie nie porozumiewają się sygnałami lecz mową i gestami
44 3 44
dlaczego tak krótko
Dzięki ;)
Moim zdaniem ludzie niesłyszący porozumiewają się sygnałami :)