Odpowiedzi

2010-02-04T10:50:18+01:00
Filmy, ksiazki i muzyka bardzo wplywaja na nasz poglad na swiat, poniewaz gdy za bardzo wczujemy sie w fikcyjny swiat filmu lub ksiazki wydaje nam sie ze tak moze byc naprawde. trzeba umiec oddzielic prawdziwy swiat od fikcyjnego poniewaz nie mozna zyc marzeniami.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T10:57:56+01:00
Uważam że to co czytamy,słuchamy,oglądamy wpływa na nas.Współczesny człowiek codziennie korzysta z jakichś różnych mediów:gazeta,radio,tv,internet.Człowiek w dzisiejszych czasach dowiaduje sie jaki jest świat głównie poprzez media.Np co się dzieje w kraju,w polityce i za granicą.Jeśli stale słyszy że np.wzrosło bezrobocie,zmniejszyły się wypłaty,świat nawiedzają katastrofy,a na wolności grasuje morderca to taki człowiek będzie miał negatywne spojrzenie na świat.Jeśli w mediach podawać będą więcej pozytywnych wiadomości to i spojrzenie człowieka na świat także będzie wtedy optymistyczne.
1 5 1