Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T10:54:16+01:00
Amplituda to róznica między największą a najmniejszą temperaturą

czyli amplituda wynosi 1 stopień celsjusza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T10:54:18+01:00
-2-(-3)= -2+3=1

Odp. Amplituda wynosi 1 stopien celsjusza.




;)
2010-02-04T10:54:30+01:00
Amplitudę powietrza oblicamy odejmując temp. najmniejszą od temp. największej...

-3-(-2)=-3+2=-1