Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:03:18+01:00
Względem ciala
1. Więźniów pocieszać
.2. Pragnących napoić.
Względem duszy
1. Grzesznych upominać.
2. Nieumiejących pouczać.
2 2 2
2010-02-04T11:07:33+01:00
Uczynki miłosierdzia względem duszy
1.Grzeszących napominać
2.Nieumiejących pouczać
3.Wątpiącym dobrze radzić
4.strapionych pocieszać
5.Krzywdy cierpliwie znosić
6.Urazy chętnie darować
7.Modlić się za żywych i umarłych

uczynki miłosierdzia względem ciała
1.Łaknących nakarmić
2.Spragnionych napoić
3.Nagich przyodziać
4.Podróżnych w dom przyjąć
5.Więźniów pocieszać
6.Chorych nawiedzać
7.Umarłych pogrzebać
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T11:57:39+01:00
Uczynki miłosierne względem ciała:
1.głodnych nakarmić
2.spragnionych napoić
3.nagich przyodziać
4.podróżnych w dom przyjąć
5.więźniow pocieszać
6.chorych naiedzać
7.umarłych grzebać.

uczynki względem duszy:
1.grzesznych upominać
2.nieumiejętnych pouczać
3.wątpiącym dobrze radzić
4.strapionych pocieszać
5.krzywdy cierpliwie znosić
6.urazy chętnie darować
7.modlić się za żywych i umarłych.
1 5 1