Odpowiedzi

2010-02-04T11:15:30+01:00
V=8dm³= 0,008 m³
m=7,2kg
Gestośc= masa podzielic przez objetosc

gestosc = 7,2 kg : 0,008 m³
gestosc= 900 kg/m³

odp: Gestosć Lodu wynosi 900 kg/m³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T11:15:39+01:00
D=m/V

d=?
m=7.2 kg
V=8dm3

d=7.2/8
d=0.9

Tak myślę. nie jestem pewna

2010-02-04T11:15:47+01:00
Dane:
d=m/V
m=7,2kg
V=8dm³
Szukane:
d=?
Obliczenia:
7,2kg/8dm³=0,9kg/dm³=900kg/m³