Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:10:56+01:00
Ukończenia studiów wyższych uzyskanych za granicą.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:11:54+01:00
Nostryfikacja dyplomów polega na ukończeniu studiów wyższych uzyskanych za granicą.

Nostryfikacji podlegają dyplomy uzyskane w krajach, z którymi Polska nie zawarła oddzielnych dwustronnych porozumień o uznaniu równoważności wykształcenia .
1 5 1
2010-02-04T11:13:02+01:00
W skrocie uznanie zagranicznego tytulu, np ukonczenia studiow za granica aby mial moc prawna i byl wazny rowniez w przypadku Polaka w Polsce