Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T11:15:46+01:00
24+(144:2)=24+72=96
1444-218=1226

zad.2]
24zł-2,5+8,5=30zł
odp. teraz ma chłopiec 30 zł w skarbonce.
zad.3]
375×676=253 500
126653×54=6 839262
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:16:07+01:00
24+(144:2)=24+72=96
1444-218=1226

24 zł-2,50 zł+8,50=30,00 zł
375x676=253500
126653x54= 6839262

2010-02-04T11:16:40+01:00
Rozwiąż zadanie:

24+(144:2)=
1444-218=

Mateusz miał w skarbonce 24 zł jego siostra zabrała mu 2,50
a mama włożyła mu 8,50.Ile pieniendzy miał Mateusz w skarbonce ?

375x676=
126653x54=

a ) 24 + 72 = 96
b)1444-218 = 1226
c) 24 zł - 2, 50 zł + 8, 50 zł = 30 zł
d) 253500
e) 6839262