Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:17:01+01:00
Of ten-często
to get her-razem
lease-drażnić
hard morking-ciężko pracujący
moody-humorzasty
out going-towarzyski
shy-nieśmiały
laugh-śmiać się
mess-nieporządek
outgoing- towarzyski.
1 5 1
2010-02-04T11:19:49+01:00
Of ten- od dziesięciu
to get her-mieć ją
lease-dzierżawa
hard morking-ciężko pracujący
moody-markotny
out going-na zewnątrz
shy-nieśmiały
laugh-śmiech ( śmiać się )
mess-bałagan
outgoing- otwarty
1 5 1
2010-02-04T11:24:28+01:00
Of ten- Od dziesięciu
to get her- Żeby otrzymywać ją
lease- dzierżawa
hard working- pracowity
moody- w złym humorze
out going- ustępujący
shy- niesmiały
laugh- śmiać się
mess- nieład; bałagan; rozgardiasz;
outgoing- ustępujący
1 5 1