Odpowiedzi

2010-02-04T11:36:58+01:00
A)4*4+6*4+8=0
16+24+8=0
48=0
odp;a)4 jest zla

b)2*2+6*2+8=0
4+12+8=0
24=0
odp;b)2 jest zla

c)-2*(-2)+6*(-2)+8=0
4-12+8=0
-8+8=0
0=0
odp;c)-2 jest prawidlowa
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T11:38:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X²+6x+8=0
a=1,b=6,c=8
Δ=b²-4ac
Δ=4
pierwiastek z Δ=2
x1=-b+pierwiastek z Δ/2a
x1=-2
x2=-b-pierwiastek z Δ/2a
x2=-4
Widzimy ,że zarówno x1jak i x2 spełnia to równanie
Wg mnie odpowiedzi bi c są prawdziwe
3 2 3
2010-02-04T12:19:31+01:00
Podpunkt c) jest prawidłowy
x*x+6x+8=0
(-2)*(-2)+6*(-2)+8=0
4+(-12)+8=0
(-8)+8=0


powyższe rozwiązanie robi sie tak: za np. X wstawia sie liczby z podpunktów i sprawdza się czy powyższa rowność jest praiwdłowa. W tym zadaniu podpunkt c) okazał się prawidłowy, ponieważ reszta podpunktów doprowadzala do złego wyniku, a nie 0
Ps. gdy pomiędzy liczbą a cyfrą lub liczbą/cyfrą a nawiasem nie ma znaku co wykonywać- robi się MNOŻENIE