Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:46:01+01:00
Najpierw obliczamy objętość prostopadłościennej wanny. Przypominam wzór na V= a* b* c

1dm³ = 1 litr
V= 2m * 90 cm *80 cm = 20dm * 9dm* 8dm = 1440 dm³ = 1440 litrów

3/4 * 1440litrów = 1080 litrów

ODP.: Karolina nalała do wanny 1 080 litrów wody.
1 5 1
2010-02-04T11:46:12+01:00
2m=20dm
90cm=9dm
80cm=8dm

20dm*9dm*8dm*3/4=1080dm³
1080dm³=1080l
2010-02-04T11:47:56+01:00
V=2m*0,9m*0,8m
V=1,44m³

¾*1,44m³=1,08m³
1m³=1000 litrów

1,08m³*1000l=1080l
odp.Karolina nalała 1080 litrów wody