Odpowiedzi

2010-02-04T11:48:39+01:00
X + y = -2
x-y = 10

2x =8
x=4

4+y=-2
y= -2-4
y=-6

-6:4 = -3:2
2010-02-04T11:50:33+01:00
X - pierwsza liczba
y - druga liczba

układ równań
x+y=-2
x-y=10

metoda przeciwnych współczynników
2x=8
x=4

4+y=-2
y=-6

iloraz mniejszej do większej:
-6:4=-3:2 czyli odpowiedź B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T11:55:00+01:00
X +y = -2
x - y = 10

x= -2 - y
x= 10 + y

y = -6
x= 4

spr. 4 + (-6) = -2
4 - (-6) = 10

iloraz:
-6:4 = -3:2

Odp. Iloraz mniejszej liczby przez większą jest równy -3:2