1.Przymusowe wydalenie cudzoziemca poza granice kraju.
2.Mówimy tak o człowieku innej narodowości przebywającym w naszym kraju.
3................. migracji- to różnica między imigracją a emigracją
4.Jest nim Polak dla Polaka
5.Człowiek który opuścił swój kraj z zamiarem osiedlenia sie poza jego granicami.
6.Człowiek który osiedla się w innym kraju.
7.Powrót ,np.uchodźców do ojczyzny .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:53:41+01:00
2 obcokrajowiec
3. saldo
4. brat, rodak
5.emigrant
6. imigrant
7. reemigracja
na 1 nie znam odpowiedzi mam nadzieje że pomogłam
27 4 27
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T11:54:18+01:00
1)
2 obcokrajowiec
3)rodak
4. brat, rodak
5.emigrant
6. imigrant
7. reemigracja
19 3 19
2010-02-04T11:54:50+01:00
1.
2. imigrant
3. saldo
4. rodak
5.emigrant
6.imigrant
7.repartiacja
27 3 27