Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T12:02:11+01:00
Najlepszy chomik do oswojenia to SYRYJSKI
Chomiki spią nocą czy dniem-ŚPIĄ NA DNIU
MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM NA 1 NIE ZNAM ODPOWIEDZI
2010-02-04T12:04:15+01:00
Kupi chomików nazywają się bobki :)
Najlepszy chomik do oswojenia to dżungarski.
Chomiki śpią za dnia a nocą brykają w klatce ;)
Pozdrawiam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T12:10:05+01:00
Bobki

chomik syryjski
śpia dniem
1 5 1