Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T12:16:46+01:00
Dwie trzecie razy dwa = ...4/3. razy 3 = .4.. razy jedna piąta = .4/5.. razy trzy = ..12/5. razy dwa = 24/5... razy pięć = .24.. razy trzy ósme = ..9. razy jedna szósta = ..3/2.
2010-02-04T12:17:27+01:00
Dwie trzecie razy dwa = 4/3 razy 3 = 4 razy jedna piąta = 4/5 razy trzy = 12/5 razy dwa = 24/5 razy pięć = 24 razy trzy ósme = 9 razy jedna szósta = 3/2