Odpowiedzi

2010-02-04T12:38:30+01:00
500*0,1=50
50*2=100
500+100=600
1 5 1
2010-02-04T12:39:21+01:00
P= 10 %
k=500 zł
t=2

d=kpt/ 100
d= 500*10*2/ 100
d=10000/ 100
d= 100

500+100= 600 zł

Po upływie 2 lat stan kąta tędzie wynosił 600zł.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T12:39:38+01:00
I rok
10 % x 500= 50
500 +50= 550
II rok
10% x 550= 55
550+55= 605
odp. stan konta po 2 latach wynosil 605 zl
1 5 1