Zapisz odpowiednie wyrażenia i oblicz.

A ) liczba 5 całych i jedna siódma powiekszona 14 razy.
......................................................................

b) liczba 5 i jedna siódma powiększona 3 i jedna druga razy
.......................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T12:59:14+01:00
A= 5 i jedna siódma mnożymy przez14=36/7X14=72/1=72

b=5 i jedna siódma mnożymy przez 3 i jedna druga=36/7X7/2=18
52 4 52
Wo, mózg odpowiedział. Przyszłam tu by sprawidzić i miałam dobrze, wiec o dzis jestem MÓZGIEM :)
2010-02-04T13:08:36+01:00
A) 5 1/7 x 14 = 36/7 x 14/1 = 72/1 = 72
b) 5 1/7 x 3 1/2 = 36/7 x 7/2 = 18/1 = 18
71 4 71
thx ;)
Dzięki =D
dziękuję za informację
dienki zion :) :) :) :)
dzięks :) :)