Odpowiedzi

2010-02-04T13:01:51+01:00
A - ej
b - bi
c - si
d - di
e - i
f - ef
g - dżi
h - ejdż
i - aj
j - dżej
k - kej
l - el
m - em
n - en
o - oł
p - pi
r - ar
s - es
t - ti
u - ju
w - dablju
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T13:04:26+01:00
*a [ej]
* b [bi]
*c [si]
*d [di]
* e [i]
* g [dżi]
*h [ejcz]
*i [aj]
* j [dżej]
* k [kej]
* l [el]
* m [em]
* n [en]
* o [oł]
* p [pi]
* q [kju]
* r [ar]

* s [es]
* t [ti]
* u [ju
v [wi]
* w [dablju]
* x [eks]
* y [łaj]
* z [zed]

Komentarz został usunięty