Odpowiedzi

2010-02-04T13:10:26+01:00
Jest to dżul o symbolu [J];)
To praca, jaką wykonuje siła 1 niutona (N) na drodze 1 m.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:11:06+01:00
Jednostka pracy :
W=Fs

Jednostka pracy mechanicznej jest iloczynem jednostki siły i jednostki drogi. W układzie SI jest nią dżul (J); jest to praca, jaką wykonuje siła 1 niutona (N) na drodze 1 m, przebytej w kierunku działania siły. ;-)


pozdrawiam ;-)
1 5 1
2010-02-04T13:11:10+01:00