Odpowiedzi

2010-02-04T13:16:29+01:00
Jesteś moją walentynką
Ukochaną mą dziewczynką
ty, twój zapach oczy twe
myślę o tobie całe dnie
nie wiem teraz co ci dac
morze księżyc z nieba skraść
może chmurki białe dwie
bo tak bardzo Kocham Cię.
2010-02-04T13:22:30+01:00
Ta osoba która dała Ci tę kartkę bardzo cie lubi lub szaleje za Toba albo kocha cię może teraz mysli o Tobie i o tym jak mu źle bez ciebie moze dla ciebie mógłby przeszukac cały świat na może właśnie pisze list żeby wyznac ci przyjaźń lub miłość lub akurat teraz potrzebuje twojej pomocy albo Chcę cię przeprosić lub przutulic do Ciebie .Z okazji Dnia Zakochanych ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:26:20+01:00
Czegoś mi brak, czegoś wielkiego, Twej obecności, dotyku Twego, Twych uczuć mocnych, dźwięku Twych słów, smaku ust Twoich, żartów, uśmiechu, codziennych spotkań i błądzeń bez celu... Brak mi wszystkiego. Więc po co żyć? Wiem już na pewno że z tobą chce żyć. dla.................od..................... .